Skatteøen
Når man er sammen med sin bedste ven, lurer eventyrene lige rundt om hjørnet! Denne gang tager Masha og hendes trofaste kompagnon på en fantastisk søgen efter piratskatte. Hvad venter der de modige rejsende?