Den første svale
Ved du, hvad ornitologi er? Det er den gren af zoologien, der beskæftiger sig med fugle! Og det er også Dashas nye hobby. Hun kommer på besøg hos Masha og Bjørn o opdager en ny, unik fugleart! Hvad er det for en fantastisk og usædvanlig fugl?