Hvad er der indeni?
Hvad er der indeni i de tilsyneladende simple objekter, der er omkring os? Hvordan fungerer de mekanismer, som vi bruger hver dag? Måske virker de ved hjælp af magi? Eller måske kan hver ting kun gøre én ting?