Pasta med basta
Hvem er skovens bedste til at lave mad? Masha er ikke i tvivl om, hvad hun skal svare på det spørgsmål, for det er hun selv, og hun laver makaroni. Simpelt. Dasha er dog sikker på, at Mashas mad er uspiselig.