Pludselig drejning
Bjørn har købt noget nyt – han har købt sig en motorcykel! Som en sej motorcyklist vil han nu imponere Hunbjørn, men hun bryder sig ikke om motorcykler. Masha, derimod, er slet ikke til at få ned fra den!