Den store vandretur
Når vi hungrer efter eventyr og nye oplevelser, finder vi en sovepose og et telt og tager på telttur. Vi beundrer de fantastiske landskaber, klatrer op ad et bjerg, og vi ser endda på rigtige vulkaner. Lyder det inspirerende?