Zombiekongen
Grundy stikker af fra sit Louisiana-fængsel for at finde den magiske krystal, der vil gøre ham i stand til at få de døde til at rejse sig fra deres grave. Kun Batman og Swamp Thing er i stand til at gøre noget ved Grundys store zombie-hær.