Slik eller ballade
Fire børn i Justice League-kostumer laver slik eller ballade på Halloween, da de går ind i et mystisk hus. Efterhånden som farerne omringer dem inde i huset, indser de lidt efter lidt, at de måske slet ikke er børn.