Harley og chimpansen
Da Gorilla Grodd tager kontrol over Titano, kæmpe-aben, er den eneste person, der kan tage kontrollen fra Grodd igen, den sygeplejerske, der tog sig af Titano, da han var lille. Og hendes navn er Harley Quinn.