Fryserbrand
Batman og Ildstorm slår sig sammen for at kæmpe mod hver deres kølige skurk, henholdsvis Mr. Freeze og Killer Frost. Tingene bliver lettere indviklede da Ildstorms betagelse af den vilde Frk. Frost tager styringen over hans dømmekraft.