Frastød
Luthor smitter Superman med en magnetisk ladning, der frastøder alt. Men frastøder-ladningen stiger og stiger, og det ser ud til at den Magnetiske Mand af Stål bliver nødt til at tilbringe resten af sit liv alene ude i universet.