De røde lanterners rasen
På flugt fra Red Lanterns søger Lobo asyl hos Justice League. Mens vores helte prøver at holde Red Lanterns fra døren, viser det sig, at Lobo i virkeligheden vil noget helt andet i vagttårnet.