And the Firm Had Two Partners...
Et omfattende tilfælde af økonomisk bedrageri har knust den unge advokat Maia Rindells omdømme, og på samme tid har det ødelagt hendes mentor og gudmor Diane Lockharts opsparing. De tvinges til at forlade Lockhart & Lee og slutter sig til Lucca Quinn.