CrimeTime: Freefall
Krimiserieskuespillerinden Hadley Warner trækker sig tilbage til en lille by, hvor hun støder på sin første rigtige sag.
Krimiserieskuespillerinden Hadley Warner trækker sig tilbage til en lille by, hvor hun støder på sin første rigtige sag. Ved at bruge sin viden om tv-kriminalitet slår hun sig sammen med detektiv Shawn Caden for at løse sagen.