And the Detente Had an End...
Julius forsvarer sig selv i Wackners retssal i et surrealistisk forsøg på at få sin bil tilbage. Da feedback fra en fokusgruppe truer med at lukke Del Coopers realityshow ned, anvender Marissa og Wackner forskellige taktikker til at genoplive retssalen.