And the Fight Had a Detente...
I retten i kreds 9 3/4 får Marissa til opgave at føre to modsatrettede 'cancel culture'-sager. Spændingerne mellem Diane og Liz tager til, da de arbejder sammen på en højt profileret sag mod Chicagos politi.