And the court had a clerk...
Diane bliver forfærdet, da Kurt fortæller, at han genkendte en mand fra en plakat med efterlyste personer fra U.S. Capitol-oprøret. Marissa er nysgerrig på Wackner og sniger sig hen til hans ”retssal” i kopibutikken, hvor hun overraskes glædeligt.