And the Clerk Had a Firm...
Da Del Cooper, chefen for en comedy-streamingtjeneste, beder Liz om at vurdere en af sine komikeres sensitivitet, ender hele agenturet med at komme op at skændes omkring sammenstødet mellem comedy og 'cancel culture'.