Royal Run
Kenneth og hans kollegaer holder et vågent øje med de kongelige ved det årlige Royal Run-løb. På Amager laver Isabella forebyggende arbejde, når hun sammen med en masse unge deltager i et projekt, der hedder ”Hvor går grænsen”.