Krænkelse ved Nørreport
Ved Axel Towers spotter Jens og en kollega nogle unge mænd, der i gang med at tage stoffer. Ved Strøget er der en beruset mand, som har chikaneret gæsterne på en restaurant. Og ved Nørreport udvikler en tyverisag sig til en alvorlig krænkelsessag.