Pokalfinale i Parken
Der er pokalfinale i Parken, hvor Kenneth og Rasmus følger FCKs fans mod Østerbro. De skal forhindre, at de tørner sammen med AaBs fans, der ankommer til Fælledparken, hvor Thomas tager imod.