Maritim patrulje
Thomas og Jens gør klar til dagens maritime patrulje i Københavns Havn. På Refshaleøen lukker Distortion ned for i år. Kenneth, Rasmus, Jimmi og Malte assisterer med at forhindre trafikkaos, da der pludselig er optræk til slåskamp.