Dødstrusler i Kødbyen
Fra hesteryg har Berit og Susanne standset en mand, der sammen med sin ven kører på el-løbehjul uden hjelm på Strøget. På Vesterbro bliver Kenneth og Rasmus kaldt til stofindtagelsesrummet H17 i Kødbyen. Personalet er blevet udsat for dødstrusler.