Sidste skoledag
Der bliver fejret sidste skoledag i Fælledparken på Østerbro, da parken pludselig udvikler sig til et gerningssted blandt de festglade teenagere. På Vesterbro er Lau og hans kollegaer fra den Operative Specialafdeling på en narkoaktion.