Distortion
Der er Distortion i København, og selvom stemningen er festlig, må Kenneth, Rasmus og Isabella skride ind overfor tyveri, overfald, fulde mennesker, der har slået sig, samt en stor slåskamp ude foran en kiosk ved Enghave Plads.