Pernilla og vennerne samles for at holde en hyggelig picnic og spille terninger, men alt bliver hurtigt alvorligt, og en intens terningturnering finder sted i parken. Bianca og Lovisa taler om Lovisas singelliv - er Bianca en dårlig wingman?