Pernilla og vennernes er i luksus i Ullared for at se på hendes nye kollektion. Bianca besøger Emilios restaurantbygning og er glad for snart at kunne spise fars mad i Stockholm. Hun besøger også sit barndomshjem, som hun en dag vil købe tilbage.