Benjamin fylder år. Bianca har forberedt en masse overraskelser, men har glemt at tjekke, at han er fri, og må ændre sine planer for fødselsdagsbarnet. Pernilla og Bianca fejrer ham derefter i den nye lejlighed, som han endelig er flyttet ind i.