Sofia Wistam byder Pernilla på krebsegilde i sit nye sommerhus på Sandhamn. Sofia gør alt hun kan for at forhindre, at det kører helt af sporet, da de skal optage denne uges podcast på samme tid. Bianca leder febrilsk efter en ny assistent.