Bianca skal skifte vinduer i lejligheden. Ydersiden er dækket af plast. Lovisa kigger forbi, men får panik over den deprimerende mangel på dagslys. Lovisa ender som Biancas assistent, men Bianca er ikke helt mentalt forberedt på det endnu.