Bianca besøger Pernilla og de gør et nyt forsøg på at forenes. Denne gang går det lidt bedre. De tager afsted for at se på Pernillas nye grund igen. I dag bliver hun grundejer. Men pludselig vil sælgeren trække sig tilbage.