Bianca, Lovisa og Lucas skal ud at sejle med en yatch, noget Bianca længe har drømt om at gøre. Da de kommer frem, møder de et velkendt ansigt; Rickard Delér, som de stalkede dagen inden. Og det viser sig, at han så dem. Bianca går i panik.