Fødselsdag
Jeff og Sumo regner ikke med, at der kommer andre end dem til Clarences fødselsdag, nøjagtigt som sidste år. Da det viser sig, at der kommer rigtigt mange børn, kæmper drengene for at få tid sammen med Clarence, den populære fest vært.