Den søde Bøffetid
Det er vinter i Aberdale og Clarence er overbevist om, at hans vinterønske om sne i Ariozona vil blive opfyldt! Dog er det ikke helt så nemt, at overbevise klassekammeraten Belson og Belsons vrisne fætter Gary Bøffe.