Jeffrey lyseslukker
Mary og Chad er lettede over at få en stille dag sammen med Clarences ven Jeff. Modsat Clarence er Jeff høflig, ordentlig og ren. Men snart får de mistanke om at Jeff skjuler noget for dem!