Kassens forbandelse
Clarence, Jeff og Sumo finder tilfældigvis en mystisk kasse og der begynder at ske sære ting efter at de har åbnet den. De bliver overbevist om at de har sluppet en forbandelse løs og vil gøre alt for at ophæve den!