Bucky og Hylet
Da Clarence finder ud af, at Sumo er med i skolens musical, deltager han også og reklamerer begejstret for stykket. På premiereaftenen, foran et fuldt hus, gribes Sumo af sceneskræk og løber væk, og Clarence må gå alene på scenen.