Valentime
Da Clarence ser, at hans lærer, frøken Baker, er den eneste i klassen der ikke har en kæreste på Valentins dag, beslutter han sig for at få hjælp af Sumo til at få hende ført sammen med Sumos lærer Hr. Mozer!