Sumo drager mod vest
Clarence finder ud af, at hans bedste ven Sumo skal flytte skole! Nu må Clarence forsøge at protestere, tigge og overbevise alle om, at Sumo skal blive hvor han er, for ellers risikerer han at miste sin bedste ven!