Don't Go Sayin Last Words
Da Anton er på flugt, har Kevin svært ved at anføre Braxton Boys. Jackie fokuserer på Grace, som han ved skjuler noget. Decourcy er kørt ud på et sidespor af efterforskningen og føler sig distanceret fra Siobhan.