Is the Total Black, Being Spoken
Jackie finder frem til en af Decourcys meddelere og lægger en plan for at bruge ham som en brik til at miskreditere den assisterende statsadvokat. Decourcy besøger Rohr-familiens hjem i håb om at få noget ud af Jenny, som han kan bruge mod hendes mand.