East of Eden
Da statsadvokat Karen Shimizu forsøger at skaffe sig af med sin plagsomme agent en gang for alle, tiltusker Jackie sig en ny opgave. Ved retten i Suffolk County står Decourcy og Siobhan på hver sin side i en juridisk strid.