Pax Bostonia
Mens Boston sørger over endnu et tab, søger Decourcy retfærdighed både i og uden for retslokalet. Trods Jackies bestræbelser indser han, at han ikke kan undslippe sin fortid, og Jenny beslutter sig endelig for at konfrontere sin.