Bill Russell's Bedsheets
Da en assisterende statsanklager dør af en overdosis, mistænker Decourcy Ward, at Jackie Rohr er involveret. Jackie er på den anden hånd ude efter Baltimores politi efter en tvivlsom narkorelateret anholdelse ved det statslige boligprojekt Braxton Summit.