Apophasis
Jackie antager, at Campbell-brødrene var involveret i Copeland-skudvekslingen, og konfronterer Grace, som ikke længere kan ignorere sin søns kriminelle aktiviteter, og hun tvinges til at indgå et forfærdeligt kompromis.