Namaste Muthafucka
Brandon søger forsoning med Jerrika, men han har svært ved at få gang i sin forretning. Kevin indser, at han ikke kan stoppe Jake. Emmett bliver chokeret, da Jada tilbydes et job i en anden delstat.