Ease On Down the Road
Sæsonfinale. Ronnie må konfrontere fortidens forbrydelser. Brandons plan for at finansiere sin forretning går i vasken. Kevin deltager i skolens skuespil og tager til en fest for de medvirkende. Emmett vil kæmpe for fuld forældremyndighed.