Ghosts
Brandon beder Kevin om hjælp. Laverne og Greavy træffer en livsomvæltende beslutning. Imens vil Amir drage fordel af Emmetts sidegesjæft, mens Quentin vender tilbage til byen for at undersøge tingene selv.