Wallets
Brandon går sine egne veje, mens Emmett leder efter sin søn, da Tiffany har taget ham. Ronnie søger frelse i en moske, hvor han møder Rafiq. Kevin forsøger at hindre sin bedste ven i at vælge en mørk sti.