Quaking Grass
Brandon søger ly, efter Jerrika har smidt ham ud. Ronnie er plaget fysisk og mentalt og støder på Rafiq. Imens tager Quentin en højt skattet genstand fra Trice, mens Kevins bestræbelse får en ende, da Brandon indgår en dårlig aftale med Reg.